miercuri, 13 februarie 2013

Mini-vacanta cu o parte din grup

Sesiunea este o perioada destul de interesanta pentru noi studentii, cateodata poate fi foarte relaxanta si sa para a vacanta, dar se poate sa fie si stresanta. Cel putin pentru mine sesiunea aceasta este prima la care m-am stresat si dupa care tanjesc sa respir usurata, dormind, citind, iesind la plimbari(daca se poate nu in oras..ci la..tara...munte...campie...aer sa fie). Totusi cu tot stresul am decis sa organizam o iesire cu studentii grupului din oradea si bineinteles am fi vrut sa fim cat mai multi din grup dar in functie de posibilitati, timp, distanta, sau vacanta ni s-au alaturat si altii trei. Cred ca toti ceilalti sunt de acord sa spun ca ne-am bucurat de prezenta Anei, a lui Iosif si a lui Dani (in afara de Vali care e student aici dar il vedem mai rar, dar sa se stie ca ne bucuram si de prezenta lui), si speram ca in viitorul apropiat sa fim vizitati si de alte persoane din grup. Timpul petrecut impreuna ne-a facut sa ne simtim ca in vacanta, casa plina de oameni, randul de la baie, dormitul in paturi invers ne-a amintit de vechile vremuri cand eram copii.
Cu mandrie (mandrie buna) am ocupat un rand intreg la seara de tineret, am rezervat vreo 6 mese la McDonalds dupa care am luat cu asalt (la propriu) partiile de la Arieseni. Unii mai buni ca altii, ne-am rostogolit pe partii, ne-am udat bine bine, am inghetat ca la carte, unii mai norocosi au plecat si cu amintiri pentru cateva saptamani (norocosii au fost plini de vanatai); ne-am intors acasa care mai de care mai tacuti si pe jumatate adormiti, dar asa pe intuneric se vedea cu ochiu liber o satisfactie pe fetele noastre, satisfactie mai la vedere sau mai ascunsa, dar vreau sa cred ca era la fiecare.
Ce pot sa zic este ca sabatul nostru din plina sesiune a fost extraordinar!
Si vrem sa se stie ca asteptam in vizita tot grupul, dar nu deodata ci asa pe rand, pe rand nu promitem mare excursii si multa adrenalina, dar simplul fapt ca o sa fim inpreuna si ne vom bucura de perzenta fiecaruia, face mai mult decat adrenalina cu vanatai.
 Suntem imprastiati toti care incotro si cred ca uneori intalnirile cu vechile cunostinte, vechii prieteni cu care am copilarit, sau mai bine cu frati si surori din grupul care si asa cu greu se reuneste la evenimente de genul: nunti , botezuri, face toata osteneala de a trevarsa toata tara. Asa ca va asteptam cu drag sa ne intalnim acum cat inca mai putem.
 Multumim Ana, Iosif, Dani, pentru sacrificiul, oboseala si rabdarea cu care v-ati confruntat ca sa ne vizitati.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu