miercuri, 15 iunie 2011


Ce identitate ai ???

Dece e asa de importanta identitatea? Dece se tanjeste dupa ea? Cine poate da o adevarata identitate, pe care nu o poate lu-a nimeni??? Eu personal foarte putin m-am confruntat cu aceste intrebari, dar in schimb am auzit si am vazut oameni care cauata cu disperare sa afle care le e pozitia.
Fiecare om alearga intr-o masura mai mare sau mai mica sa nu ramana un anonimat. Sunt miliarde de oameni care nu sunt cunoscuti si foarte putini care sunt cunoscuti. Si atunci cand iasa unu nou in fata, toata lumea se intreaba” cine e asta”. Uni dau din coate pentru a iesi la suprafata fara sa le pese ca ar putea rani pe celalalt de langa el. Uni cad intr-o depresie pentru ca nu pot sa iasa in evident sau pentru ca nu si-au gasit identitatea care sa le scoata in evidenta. Totusi identitatea este importanta pentru ca ea defineste intrun fel cine suntem si ce cautam in aceasta viata. Oare daca stiu cine sunt si stiu care e identitatea mea, pot trece mai usor prin anumite probleme? Raspunsul firesc este DA. De exemplu sa zicem ca sunt fiul unui patron mare. Eu nu as avea nici un fel de emoti atunci cand mar opri politia,dece? Pentru ca stiu cine e tatal meu si prin el ma definesc si pe mine si stiu ca tatal meu, ar face orice ca sa ma scoata din incurcatura. Intr-o definite mai actual, as defini cam asa identiatea: Identiatea imi arata poza de la avatar si sloganul de la status!
Dar ceea ce e trist e ca noi putem crea identitati care de fapt nu exista, adica: dupa o poza de fata se poate ascunde un baiat care urmareste niste scopuri ne la locul lor; dupa un domn respectabil se poate ascunde un criminal in serie; dupa un predicator se poate ascunde un fariseu, si exemplele ar putea continua. Nu intentionez sa inegresc imaginea nimanui dar in schimb intentionez sa trezesc in noi intrebarea: Cine sunt? Ce vreau? Ce ma defineste???
Identitatea reprezinta scopul vieti noastre !!???
De aici doresc sa scieti voi articolul,adica, prin comentarile ce o sa le dati. Doresc ca toti cei care frecventati acest blog sa va spuneti opinia si lupta voastra in cautarea identitati.
Cu respect pentru voi: Alex

Un comentariu:

  1. da,e adevarat,daca nu stii cine esti cu adevarat esti mereu stresat nestiind ce te asteapta dupa colt..dar atunci cand stii ca esti fiu de Dumnezeu,stai fara griji,stiind ca tatal tau ar face orice sa te scoata din incurcatura

    RăspundețiȘtergere