joi, 21 aprilie 2011

Mergem mai departe

Tinand cont de contextul special prin care trece grupul Din neam in neam vreau sa dedic cateva versuri fiecaruia care se considera inca membru al grupului. Sunt versuri scrise de un om pe care il stimez enorm pentru talentul pe care il are. Versurile se potrivesc de minune cu problemele dezbatute pana la ora 12 noaptea si sper sa va miste si pe voi asa cum m-au miscat pe mine. Enjoy it.

Vezi venind zile nebune
Ca un alpinist
Care la urma spune mandru am invins
Am tras o viata sa pot trai de-acum un vis
Am mers prin viata avand in fata acest vis
Au fost momente grele
Dar mi-am zis trec peste ele
Fiindca merita sa risc
E sport extrem de-aia merita sa-l practic doar cu un scop suprem
In viata imi risc si viata in drum sa caut dimineata
Ca-n noapte-s mult prea multe soapte
Mult prea multe soapte spunand ca varfu-i prea departe
Sa dai ce ai mai bun din tine sa castigi e glorios
Sa dai ce ai mai bun din tine si sa pierzi e dureros
Sa nu incerci deloc e pur si simplu rusinos
Fii bucuros chiar de esti incercat
Nu fi pasiv, pasiv fiind pierzi garantat
Avem lupte de luptat
Si la final un infinit nedefinit totusi adevarat
(Versurile  Pumn de tarana)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu