marți, 22 februarie 2011

In criza financiara sau in criza de incelepciune



Criza...acest cuvant are o insemnatate destul de profunda in randul oamenilor din sec 21 si isi aprenteaza consecintele in mintea si inima acestora.Eu personal cred ca nici inainte nu era mai bine.Intotdeauna a existat criza financiara.Niciodata nu am putut recunoaste: "am destui bani".
 Daca tot suntem dintotdeauna in criza de ce sa ne mai plangem azi?
  Dece?pt ca nu credem biblia si nu o luam pe cuvant.Am observat ca se predica despre criza economica si in aceste predici avem ca subiect principal:Criza economica cu 3 puncte principale.Am o vie dorinta ca predicatori sa-i incurajeze pe oameni,sai-i aduca pe oameni la Dumnezeu,sa le spuna oamenilor ca Dumnezeu e incontrol la toate lucruriile pt ca mass-media ii indocrineaza pe oameni prea mult cu panica si lipsa de incredere,scepticism si pesimism.
  Noi suntem chemati sa-i conducem pe oameni la adevarata nadejde,la cel ce ofera speranta!Noi suntem ambasadori lui Dumnezeu in aceasta lume.
  Sunt convins ca reala criza nu e cea de bani cat cea de intelepciune. Provebe 3:9 Cinsteşte pe Domnul cu averile tale şi cu cele dintâi roade din tot venitul tău:
10 căci atunci grânarele îţi vor fi pline de belşug, şi teascurile tale vor geme de must.

By @lex S.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu