sâmbătă, 8 ianuarie 2011


Eben-ezer

 

                    Samuel a luat o piatră pe care a pus-o între Miţpa şi Şen, şi i-a pus numele Eben-Ezer (Piatră de ajutor), zicînd: „Pînă aici Domnul ne-a ajutat.” 

Anul care a trecut a fost un an crucial in viata mea. Un an cu decizii importante, multe inceputuri, multe realizari, multe esecuri, dar a fost un an in care am avut posibilitatea sa accesez toată puterea din cer şi pe pămînt. Nu pot sa spun ca am facut-o dar realizarile m-au facut sa constientizez autenticitatea acestei puteri si esecurile mi-au aratat dependenta de aceasta putere. Da daca ar fi sa caut un fir rosu care strabate toate evenimentele marcante din acest an, acesta cred ca ar fi dependenta de EL. Fiecare esec, fiecare dezamagire, fiecare deziluzie, fiecare lipsa, fiecare durere,fiecare obstacol, fiecare incercare, toate au strigat la unison ESTI DEPENDENT.

Inca din primele zile ale anului 2010 mi-aduc aminte cum Grupul Din Neam in Neam a prins contur asta a fost o adevarata realizare. Un grup care uneste un mic numar de tineri dedicati lucrarii lui Dumnezeu cu teluri si obiective concrete si care am reusit prin harul Domnului sa ducem la bun sfarsit cateva proiecte mai firave dar nu lipsite de importanta. Apoi a fost o perioada de pregatire in Bucuresti, Constanta, Madrid, Zaragoza, care s-a incheiat in martie atunci am primit si diploma pentru absolvirea cursului de misiune Kairos.


La sfarsitul lunii aprilie am plecat in Italia pana in august unde am lucrat in constructii dar m-am si bucurat de partasia cu fratii de acolo relegand relatii cu unii cu care nu m-am mai vazut demult.

In august am organizat o tabara de tineret impreuna cu grupul Din Neam in Neam unde din nou am experimentat dependenta de El.



Octombrie a avut loc plecarea in Mongolia care dupa o multime de piedici tot datorita interventiei divine s-a realizat.

  Noiembrie - Decembrie din nou in Italia 
27 Decembrie impreuna cu Grupul Din Neam in Neam am organizat un concert evanghelistic cu tema Craciunul intre Mit si Adevar si desi nu a iesit asa cum ne asteptam a fost totusi un eveniment din care am invatat multe noi ca si grup dar si eu personal

Vreau sa multumesc prin aceasta scrisoare tuturor persoanelor care mi-au fost alaturi in acest an si nu au fost putine. Domnul sa va binecuvinteze pentru luptele in rugaciune pentru mine, pentru ajutorul financiar si pentru preocuparea pe care ati aratat-o fata de lucrarea ce o fac.


Motive de rugaciune


 

Laudă și multumire:

  1. Pentru acest an care s-a scurs si in care l-am experimentat pe D-l chiar si in modul Lui mai dur de a lucra
  2. Pentru oamenii care mi-au ramas alaturi in momentele dificile
Cereri:

  • Pentru plecarea in Mongolia in toamna
  • Pentru misiunile pe termen scurt din acest an (Rep. Moldova, posibil Serbia, Ucraina)

 

sam_soldan@yahoo.it

http://dinneaminneam.blogspot.com/

        

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu