duminică, 14 martie 2010

Impresii España



Timpul şederii mele în Spania s-a sfîrşit. Încă îmi amintesc prima zi cînd am păşit ţanţos în aeroport și în timp ce împreună cu echipa căutam locul de unde sa ne ridicăm bagajele am zărit pe o bancă doua persoane foarte cunoscute în cercurile evanghelice și nu m'am putut abţine sa nu merg și "să mă bag în seama". Am schimbat câteva vorbe cu ei, se întorceau în țară după o perioada de slujire în bisericile româneşti din spania. Unul dintre ei mai glumeț mi'a zis condoleanțe când a auzit ca voi sta 2 luni în Spania. Asta m'a pus pe gînduri. Mintea a început sa zboare gandindu-mă la ce ar fi mai rău. Dar acum la sfârșitul acestui timp îmi dau seama ca acele condoleanțe nu s-au adeverit și D-l m-a binecuvântat cu un timp bun în Spania. În afara de multele informaţii pe care le-am primit la cursuri au fost multe alte lucruri practice pe care le-am învațat în acest timp. Vreau sa împărtăşesc câteva dintre ele cu voi .


Am învațat că sunt unii oameni care stau în apă până la gât pentru a mă tine pe mine deasupra. Și chiar dacă eu sunt cel care primesc aprecieri de multe ori , adevăratul sacrificiu se depune în spatele cortinei. Dumnezeu mi-a deschis ochii sa vad oameni pe care de-a lungul vieţii mele i-a folosit sa mă formeze, sa ma încurajeze, și să mă susţină. Poate în timp ce citeşti aceste rînduri te regăseşti într-una din categorii, D-l să te binecuvinteze și să iți răsplătească.


Am învățat că deși bisericile din diaspora sunt des criticate, și considerate biserici consumatoare, formate din membrii pasivi, Dumnezeu în planul lui suveran se folosește e ei fără sa se împiedice de preconcepţiile noastre. Am văzut oameni dedicaţi care îl slujeau pe Domnul acolo unde El i-a aşezat.


Am învațat ca războiul spiritual nu cunoaste graniţe geografice și poţi sa îl simţi în ororile și intensităţile lui chiar și în Spania.
Am învățat multe lucruri dar cel mai important și care are legătură cu toate celelalte este depența de D-l. Va mulțumesc tuturor care ma-ți susținut și anticipat celor care o veţi face pe viitor. Și mulțumesc Celei mai importante persoane care mereu mi-a fost alaturi și îmi va mai fi Domnul secerișului.


P.S. (Sorry k nu sunt poze au sa apara maine dak le primesc de la colegi;)







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu