joi, 17 martie 2011


Pentru a cunoaste pe deplin dimensiunea pacatului,trebuie sa sa privim in fata suferinta lui Cristos. Greutatea pacatului omenesc a fost ceea ce L-au torturat pe Domnul nostru atunci cand El a luat asupra Lui pacatele lumi intregi. Suferinta Lui nu a fost doar fizica,ea a fost in aceasi masura si spirituala ,pentru ca Cel care n-a cunoscut nici un pacat a fost facut pacat pentru noi( 2 Cor 5:21) si a indurat intrega pedeapsa pentru el. Pacatul a fost “apasarea si stransoare’care L-au chinuit si L-au strivit pe Domnul nostru si care L-au facut pe Cristos sa transpire picaturi de sange.

Pentru a cunoaste adevarata dimensiune a iubiri,omul trebui sa priveasca tot la suferinta Lui Cristos. Trupul lui Cristos a fost strapuns cu o lance,iar sangele care la varsat pentru cei pacatosi reprezinta masura ultima a marii Sale iubiri pentru noi. Singurul lucru pe care-l avem de facut este sa acceptam beneficiile suferintei Sale pentru a gusta “dulceata”a ceea ce El a facut prntru noi.

‘Dragostea m-a intampinat cu un <Bun venit> ,dar sufletul meu s-a dat inapoi

Plin de praf si incarcatura de pact.

Insa ochil patrunzator al Dragostei,vazandu-ma tot mai slab,

Din clipa in care am intrat,

A venit langa mine,intrebandu-ma dulce

Daca imi lipseste ceva.

-Sunt doar musafir,am raspuns.

-Esti demn sa fi aici ,a raspuns Dragostea

Poti sa intri.

-Eu cel rau si nerecunoscator? vai Doamne,

Nu pot privi la Tine.

Dragostea ma luat de mana si privindu-ma a zis

-Cine a facut ochii,daca nu eu?

-Adevarat Doamne,dare eu i-am intinat,

Lasa rusine mea sa mearga unde merita.

-Si nu stii,a spus Dragostea,cine a purtat rusinea si vina?

Dragul meu ,acum eu te pot sluji!

Trebuie sa sezi,a spus Domnul,si sa mananci din carnea mea.

Asa ca m-am asezat si am mancat.’

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu