duminică, 12 decembrie 2010

Vesti de la Adriana


Sunt deja cateva luni (4 mai exact) de cand sunt aici la Pitesti si pot sa va marturisesc ca inca nici acum nu sunt in totalitate obisnuita cu modul de viata ,dar mai ales cu stilul in care vorbesc ei.;)) Unora dintre voi poate li se pare amuzant deoarece o spun de parca as fi in alta tara dar nu e chiar asa.Chiar ma gandeam zilele acestea ,ca atunci cand inca eram acasa imi spunea cineva din grupul”Din neam in neam” ca “e grele sa vorbeste romaneste” si am ajuns la vorba acelei persoane.Folosesc cuvinte precum “talica” ,“teci”, “strampi”….in fine nu asta conteaza asa de mult.

Stiu ca sunteti mai interesati de experienta mea, mica care am acumulat-o pana acum in viata de casnicie pe care tind sa cred si chiar cred ca a fost randuita de Dumnezeu.Ceea ce pot sa va zic este faptul ca primele 2 luni mi-a fost un pic de teama cand ma gandeam ca trebuie sa imi iau angajamentul la multe lucruri , care sunt mai serioase decat le traisem pana atunci. Cu toate acestea am reusit sa invat acele lucruri si sa inving teama pe care o aveam la vremea respectiva.Acest lucru se datoreaza faptului ca incercarile nu au intarziat sa apara si acestea m-au intarit si mi-au dat putere sa merg mai departe.Ce traiesc eu acum si pasul pe care l-am facut deja inaintea celor mai multi dintre voi m-a facut sa vad lucrurile altfel,defapt sa ma apropii mai mult de Dumnezeu.

Nu vreau sa va ganditi ca e chiar asa de greu sa ai grija de sotul tau sau de sotia ta, atata timp cat cel/cea de langa tine este alaturi de tine in toate(excuzand faptul ca inca nu am copii si aici nu va pot spune nimicJ).Sincera sa fiu imi place sentimentul pe care il traiesc stiind ca Dumnezeu a randuit pe cineva langa mine,care stiu ca e dispus sa ma ajute cand am nevoie,care sa aiba grija de mine si mai ales care sa ma iubeasca.Am inceput deja sa ma obisnuiesc cu rolul de sotie si mai ales cu noul servici ;)).

Motive de rugaciune:

-pentru ca Domnul sa ne intareasca casnicia

-pentru rezolvarea unor probleme pe care le avem

-pentru ca Domnul sa imi pastreze noul servici

Multumire:

-pentru binecuvantarile pe care le-am primit in fiecare zi din mana Lui;

-pentru ca m-a ajutat sa trec peste unele incercari.

Salutari si multe binecuvantari la toti!

Sergiu si Adriana

Un comentariu:

  1. Ma bucur nespus sa aud vesti de la voi si va asteptam la Vama ne e dor de voi. D-l sa va binecuvinteze

    RăspundețiȘtergere