joi, 20 august 2009

Misiune in Cudalbi

În perioada 9-16 august împreună cu tinerii bisericii Agape din Galaţi şi încă trei tineri din Suceava am fost implicat într-o tabără de misiune în localitatea Cudalbi. A fost o săptămână deosebită în care am simţit cum Domnul a lucrat prin noi şi în noi. Am avut atât experienţe plăcute cât şi mai puţin plăcute dar în toate L-am văzut pe Dumnezeu la lucru .
Într-una din zile am citit dimineaţa la timpul de părtăşie din Ioan 15 unde scria despre ura din partea lumii dar nu am dat prea mare importanţă textului citit . Seara când trebuia să aibă loc un timp de evanghelizare în piaţa satului acel pasaj s-a împlinit chiar în viaţa mea. În urma unor complicaţii nu am mai avut voie să facem evanghelizare în piaţă aşa că hotărât să schimbăm locaţia. Eu împreună cu încă un băiat am primit sarcina să redirecţionăm oamenii spre noua locaţie . În timp ce stăteam lângă piaţă au apărut doi bărbaţi care au început să ne ameninţe. Au plecat dar în scurt timp s-au întors de această dată mai motivaţi să ne facă să încetăm. Au fugit după noi hotărâţi să ne bată dar nu au reuşit să ne prindă. În cele din urmă a sosit poliţia care a calmat situaţia iar noi ne-am continuat lucrarea.
O experienţă frumoasă a fost când împreună cu echipă cu care împărţeam broşuri şi invitaţii la evanghelizare am întâlnit un bărbat care a fost atât de mişcat de cea ce făceam noi încât a ţinut neapărat să ne ofere ceva de mâncare. În urma insistenţelor sale am mers la un magazin şi ne-a cumpărat câte un suc rece la fiecare şi câteva cornuri . (să mîncaţi şi să beţi ce vi se va da; căci vrednic este lucrătorul de plata sa.)
Experienţe au fost multe însă mă limitez la acestea două şi închei spunând că această tabără de misiune chiar şi-a atins scopurile.


Vizite



Putin efort


Predicare



Cantare

Un comentariu:

  1. Fii binecuvantat Samy si ne bucurăm de părtăsia slujirii avută in Cudalbi!

    RăspundețiȘtergere